הסטנדאפיסט המטורף בעולם: אריק אנדרה מגיע לישראל

הופעת הסטנדאפ המשוגעת של אחד הקומיקאים המטורפים בעולם מגיעה בחודש הבא לראשונה לישראל. המופע יערך בתיאטרון ‘גשר’ בתל אביב.

אריק אנדרה (Eric Andre), סטנדאפיסט מוקצן ומנחה טוק-שואו כאוטי עם אובססיה להרס האולפן, נוהג להטריף את הסלבריטאים המתארחים אצלו עד שהם עוזבים בבהלה. יש לו גם נטייה מוזרה להתפשט מבגדיו באמצע התכנית בדיוק ברגע הלא נכון.

הטרול הביזארי הזה, שלא מפספס הזדמנות לעבור את הגבול כשמתאפשר לו, הוא חצי יהודי וחצי שחור – וגם על זה הוא מרבה לדבר בתכנית האירוח שלו – “המופע של אריק אנדרה”, המשודרת ב-Adult Swim (רצועת הלילה של Cartoon Network’s).

לא כולם מתחברים להומור האגרסיבי של אנדרה, אבל הוא הצליח לצבור לעצמו עדת מעריצים גדולה שרואה במה שהוא עושה אומנות קאלט של ממש.

בארבע עונות של תכנית האירוח שלו, הגיעו לאולפן סלבריטיז שהתאהבו בהומור החד פעמי שלו וזרמו איתו ועם השטויות שלו – אך היו גם סלברטיז שלעולם לא יחזרו להתארח שם לאחר הטראומה שחוו.

https://www.youtube.com/watch?v=H5qkwdssQf8

גם זה בטח יעניין אותך

אנדרה הוא הדמות הבולטת כיום בתחום הנקרא ‘אנטי-סטנדאפ’ והכאוס הקומי שלו מתורגם למאות במות סטנדאפ ומערכונים מופרעים שהפכו אותו לתופעה. מי שפספס אותו אונליין זכה לטעימה מעודנת ממנו בצורת דמויות חביבות ותימהוניות בסדרות כמו “מרוששות”, “אל תסמוך על הכלבה מדירה 23″ ו”כשגבר פוגש אישה”.

זה לא סתם מרגיש קיצוני, הוא באמת באמת רדיקלי, גם למי שכבר ראה הכל – וזה מה שהופך את אנדרה לכל כך מצחיק וכל כך לא צפוי.

אחת מחציות הגבול הזכורות שלו היה פרסום מספר הטלפון האישי של סת’ רוגן, תוך כדי אירוח של הכוכב אצלו בתכנית:

בהזמנת חברת ההפקות “נרנג’ה” יגיע אריק אנדרה להופעה ראשונה בישראל – בתיאטרון גשר, יום חמישי, 29.3.18, בשעה 20:00.

רק 800 כרטיסים במחיר אחיד זמינים לקהל – כאן.

לפני כמה שנים התארח אנדרה גם בתכנית של דאג בנסון, שזכה בשנה שעברה בתואר “סטלן השנה” של מגזין High Times וזכור בעיקר מסדרת הרשת “Getting Doug with High” בו הוא מארח סלבריטאים לסשנים, ומהסרט הדוקומנטרי “Super High Me” – סרט תיעודי בסגנון “לאכול בגדול” במהלכו הוא מעשן קנאביס במשך 30 ימים רצופים, תוך בדיקות מגוונות של ההשפעה על גופו ונפשו.

לפני מספר שבועות הגיע אנדרה אפילו לתכנית האירוח הרצינית של לארי קינג, שם דיבר גם על יהדות ועל תכנית האירוח המשוגעת שלו.

המשך קריאה
Back to top button
Close

אופס!

אנא בטלו את חוסם הפרסומות כדי לצפות בתוכן באתר